Saturday, October 9, 2010

... S.T.A.R.T ...

huhu...
aku sedang kesunyian di kala ini . haha . . kerana cik roomate telah pulang
ke kampung halaman meninggalkan diri ini
terkontang kanting . hakhakhak . . bile sunyi2 cmni , mule la aku men search
blog2 sesape saje utk jadi mangsa bacaan aku . . dah penat bace blog , timbul
plak rase nk tulih blog sndri . haha . .
biarpun aku tau takkan ade org yg bace , tp aku nk tulih jugak . haha .
maka , tercipta lah blog ni . . [harap2 blog ni tak bersawang mcm blog
sebelum ni . . ekekeke]
kalau dikaji sejarah idup aku ni , aku dah pnah ada 2 blog ! haha . . mcm
tak caye kan . . 1st blog aku [aku lupe name beliau] aku buat sbb
nak komen2 blog kwn pnye pasal . haha . last2 terbengkalai
camtu jek sbb beliau dah ade awek .
aku jadik ilang semangat . opss . !
hahaha . .
2nd blog aku plak , kire cam blog peribadi aku dan dia .
siapa dia ?? bf aku ?? tidak sama sekali . .
dia kawan aku . dah mcm abg aku . memandangkan kami berjauhan ,
kami berhubung melalui blog . blog tuh idea si dia la . email n pasword
kami sama2 tau . kami perlu update cite masing2 dlm blog tu la .
canggih kan idea si dia . sgt excited aku ! haha . .
sesuai gak utk kapel2 yg jauh d mata , dekat d hati..
untuk 1st post ni , bebelan aku stakat nih jek la . bebel panjang2 pon aku gak yg bace balik :)
wakakakaka . .
tq . ily . imy .

0 comments:

Post a Comment