Sunday, October 10, 2010

h.i.M ~

10 . 10 . 10 _1:03 am
sunyi . sepi . dan sendiri . cik ila btol2 sunyi . cik ila rindu dia . siapa dia ?? bf cik ila ?
bukan ! bukan ! cik ila rindu kawan cik ila . ye ! dia lelaki . tp dia bukan bf cik ila .
mungkin keakraban kami menyebabkan org igt kami kapel .
alangkah baiknye kalau anggapan org tu btol2 terjadi . arrgghh !!
siapa dia di hati cik ila ? dia kawan yg agak rapat ngan cik ila .
smpaikan kawan2 pon dah ckp kami kapel :) wow !
cik ila mmg suke kwn ngan dia . dia memahami . dia sentiasa ada utk cik ila saat cik ila
memerlukan . dia dah mcm segalanya bg cik ila . tp . . . . .
cik ila ade bf & dia ade gf . . .tp lagi . . . cik ila tak leh lepaskan dia , dia pon tak leh
lepaskan cik ila . walau pon kami sama2 dah berpunya . .
warrgghh !! it's complicated :( huhu . .
arini cik ila sunyi + sepi + sedih sbb si dia hang out ngan awek . nape cik ila perlu sedih ?
sedangkan dia bkn bf cik ila . dia kawan ! nape perlu sedih ? patotnya
happy tgk kawan bahagia kan cik ila . . hurmm . . persoalan yg tiada jwpnnya :(
buat apis , walaupon *** sedih bile * ckp nak kuwa dgn dia , jauh d lubuk hati *** , *** tetap
doakan kebahagiaan * dgn dia . biarlah *** dpt tgk * bahagia walaupun kebahagiaan tu
bkn *** yg bg . . *** harap * tak lupakan kenangan kita bile * dah bhagia kelak .
kite still leh jumpe2 , jln2 , kuwa mkan same2 time *** balik seremban nnti kan ?
kan * kan ?? miss u ~~

6 comments:

+ eykA+ said...

aha..dh agak ini yg kamu suke kan.untuk ape mencintai orang lain kerana cinta dihati untuk org lain...try de best.hope u all we 4eva n ever one day

~miSS iLa~ said...

eka . hehe . . kamu sgt cepat betindak :)
haha . .
ntah la eka . walaupun mulut merelakan , tp hati blom tentu dpt trima kan . ni lah rahsia hati yg blom terungkai . hehe . .

Tigabu Island said...

wow....ayat power siot...hehehehehe....

~miSS iLa~ said...

hehe . . 2 tahun stengah suda kita ni kwn , baru ko tau ka ayat ku power tom ?? haha . . akulah power renjes pink !! wakakaka . .

shakirah samsudin said...

cool lah weh, nanti kita pergi sepital selalu, mana tahu jumpe doktor2 mude hensem2 nak buat jodoh. haha :P

~miSS iLa~ said...

HAHAHAHAHAHA . . . tanak ! tanak ! tanak !
aku serik dah melibatkan diri dgn cinta spital neh . hahaha . . dia lebih sygkan pesakit drpd aku . haha . . cari aku bopren sorg syak . yg tak bz . haha . .

Post a Comment