Thursday, March 17, 2011

kau pergi jua . . . .



alolorrhh . . ciaannn dia ):

nape beby tu menanes ?? ciann dia kan .
cik ila saje pinjam gambar dia menanes sbb nak ambik moOd sedey-suram-muram ni .
td cik ila bace news . tiba2 . . . . .
jeng . jeng . jeng .
.
..
...
....
.....
......



SEREMBAN 17 Mac – Wan Jamak Wan Hassan telah meletakkan jawatan sebagai ketua jurulatih pasukan Negeri Sembilan kerana berasa bertanggungjawab atas prestasi hambar pasukan itu dalam Liga Super dan Piala FA musim ini.
Presiden Persatuan Bolasepak Negeri Sembilan (PBNS), Datuk Seri Mohamad Hassan berkata, Wan Jamak telah menemuinya pagi tadi dan mengemukakan surat peletakan jawatannya.

"Sebagai seorang profesional, Wan Jamak mahu bertanggungjawab atas prestasi yang kurang memuaskan pasukan Negeri Sembilan dan mohon supaya dia dibenarkan meletakkan jawatan,” katanya kepada pemberita di sini.

Mohamad, yang juga Menteri Besar, berkata demikian kepada pemberita selepas majlis penyerahan tiket dan sagu hati khas kepada pelajar Negeri Sembilan di Mesir di sini.

Katanya, walaupun berat untuk melepaskan Wan Jamak memandangkan jasanya sebelum ini, namun beliau tetap menghormati pendirian jurulatih itu.

Katanya, Wan Jamak telah melakukan pelbagai usaha untuk memulihkan prestasi pasukan tapi tidak berhasil.

what the ??!
ohh ! tidaaaaakkk !!
susah nye nak trima kenyataan ni !
nape mesti dia letak jawatan ? nape ? sape lagi yg bleh ganti dia ?
buat tatapan Encek Wan Jamak Wan Hassan [walopon cik ila tau WJ tak tatap pon belog berabok ni]
Hadir mu di N9 menghadiahkan Piala Malaysia 2009 akan d igt smpai bila-bila.. kehadiran mu juga menjadikan pasukan N9 antara pasukan yg d geruni.. sentiasa di kenang.. terima kasih Wan Jamak Wan Hassan..!! we love u..!!

sayonara WJ =,="

0 comments:

Post a Comment